Documentele care fac parte din patrimoniul organizației trebuie depozitate și arhivate conform cadrului legal în vigoare. Legea arhivării documentelor este guvernată de Legea Arhivelor Naționale nr. 16/1996 cu completările și modificările ulterioare.
Avem la dispoziție o flotă proprie și asigurăm o logistică completă pentru livrări și preluări de documente în vederea depozitării și arhivării, indiferent de volum și locație geografică. Arhiva existentă, indiferent de forma de păstrare, este încărcată în mijloace speciale de transport securizat și monitorizate prin GPS.
Beneficii:
Costuri optimizate în ceea ce privește transportul și manipularea cutiilor
Securitatea documentelor asigurată de personal calificat, cu echipamente certificate ISCIR
Trasabilitatea cutiilor cu documente asigurată printr-un soft dedicat, monitorizate în timp real
Depozitare arhiva
Dispunem de spații de depozitare arhivă atât în București, cât și în Brașov, ambele fiind dotate în conformitate cu normele și standardele aflate în vigoare. Spațiile de depozitare sunt special amenajate și administrate pentru activitatea de arhivare și management al documentelor.
Depozitele noastre asigură un grad maxim de siguranță prin sisteme de:
supraveghere video și pază umană 24/7
acces în incintă, cât și în încăperi pe bază de card magnetic
instalații automate de prevenire și stingere a incendiilor
control umiditate și microclimat complet automatizate
Întelegem nevoia de securitate a datelor, motiv pentru care asigurăm un grad maxim de confidențialitate a informațiilor conținute de documentele depozitate la noi. Cu ajutorul unui soft specializat, fiecărei cutii cu documente i se alocă o locație dedicată în depozit și un cod de bare prin care se urmărește trasabilitatea arhivei, putând astfel asigura acces rapid și facil la informațiile arhivate. Depozitarea și păstrarea documentelor se face în cutii de carton standardizate, amplasate în rafturi special concepute și amenajate.
Consultare documente arhiva
Prin serviciile de depozitare si arhivare documente puse la dispoziție oferim acces rapid și facil la informațiile din documentele depozitate, în funcție de nevoile specifice ale clienților.
Identificare, fotocopiere și trasmitere prin e-mail/fax a documentelor solicitate
Săli de consultare cu dotări tehnice pentru copierea și scanarea documentelor
Servicii de curierat sau transport prin flotă proprie într-un interval de maxim 24 de ore; în situații de urgență timpul de răspuns fiind de până la 4 ore
Eliberare adeverinte
În cadrul ofertei de arhivare a companiei noastre este inclus și serviciul de eliberare adeverințe.
Pentru anumite companii și instituții ale căror arhive se află la SDA- Servicii de Depozitare și Arhivare, putem asigura întocmirea documentelor necesare realizării dosarului de pensionare.
Operațiunea se derulează la solicitarea beneficiarului, echipa noastră de specialiști asigurând respectarea procedurilor legale și acuratețea informațiilor eliberate în baza documentelor din arhivă.
Pentru detalii legate de acest serviciu ne puteți contacta la email: office@sda.ro. sau tel: +4 0268 545 80
Depozitarea arhivei la SDA înseamnă:
Asigurarea trasabilității, securității și integrității documentelor.
Utilizăm fișiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența
dumneavoastră pe website-ul nostru. Vă informăm că ne-am actualizat politicile pentru a integra în acestea și
în activitatea
curentă cele mai recente modificări propuse de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice
în ceea ce privește Prelucrarea Datelor
cu Caracter Personal.
Aceste cookie-uri sunt absolut necesare pentru funcționarea corectă a site-ului nostru. Ele asigură
funcționalități de bază, precum navigarea pe pagină și accesul la zone securizate. Site-ul nostru nu
poate funcționa corespunzător fără aceste cookie-uri.
Sunt necesare pentru a analiza anonim traficul web, identificând paginile cele mai vizitate și
acțiunile cele mai des întreprinse. Aceste informații ne ajută să îmbunătățim în continuare experiența
ta pe site-ul nostru și să oferim conținut relevant.
Permit analiza anonimă a comportamentului online al utilizatorilor, ajutându-ne să identificăm
interesele și preferințele acestora. Astfel, putem oferi reclame și oferte personalizate care să se
potrivească mai bine nevoilor și preferințelor tale.