Accesati in siguranta si rapid documentele arhivate!

La SDA – Servicii de Depozitare si Arhivare, accesarea documentelor se realizează facil și in condiții de maximă siguranță în urma solicitării specifice venite din partea clientului.

Echipa SDA răspunde rapid la cerințele de consultare primite prin platforma informatică proprie securizată iar în funcție de tipul de consultare solicitat, oferim următoarele servicii:

  • raspuns rapid la solicitarile de consultare primite prin platforma proprie securizata http://comenzionline.sda.ro
  • identificarea, fotocopierea și transmiterea prin e-mail/fax a documentelor aferente
  • săli de consultare cu dotări tehnice pentru copierea și scanarea documentelor
  • curierat sau transport prin flota proprie într-un interval de maxim 24 de ore iar pentru situații de urgență timpul de raspuns este până la 4 ore.

Compania noastră are implementat Sistemul de Management în conformitate cu standardele ISO ce se impun pentru a oferi servicii de cea mai bună calitate și a aduce valoare clienților.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare vă oferă servicii personalizate, echipa noastră propunând soluția potrivită de arhivare pentru organizația dvs.


De peste 14 ani susținem companiile să realizeze un management performant al arhivei și documentelor și să-și reducă costurile prin soluții de arhivare și depozitare personalizate.

Solicitați o întrevedere cu cel mai apropiat expert al nostru pentru o soluție personalizată la Tel: 4 0268 545800 sau email: OFFICE@SDA.RO 

Quick Menu Icon Contact