Studii recunoscute indică faptul că 15% din timpul petecut de un angajat la birou este dedicat regăsirii documentelor în format tipărit și aproape 10% din acte sunt pierdute din cauza erorilor sau omisiunilor din timpul arhivării fizice.
Păstrarea documentelor este impusă prin lege și fiecare organizație poate lua propriile decizii legate de metoda de gestionare a arhivei.
Conform LEGII ARHIVELOR NAȚIONALE NR. 16/1996, arhivarea actelor se realizează în unități special amenajate și dotate la cele mai înalte standarde cu scopul de a oferi grad maxim de securitate.
Pentru a evita presiunile cauzate de cheltuieli, investiții, timp alocat și efort nejustificat, o alternativă este externalizarea serviciilor de arhivare către o firmă autorizată în managementul arhivei.
Enumeram mai jos doar câteva din avantajele unui parteneriat cu SDA – SERVICII DE DEPOZITARE SI ARHIVARE, companie cu peste 15 ani de experiență în arhivarea documentelor:
- optimizarea utilizării spațiului și a costurilor legate de depozitarea arhivei
- consultanță pentru alegerea pachetului de servicii potrivit
- optimizarea timpului de lucru al angajaților
- siguranța fizică a documentelor, accesul facil și rapid la documente
- optimizarea logistica datorită depozitelor de arhivă localizate la București și Brasov
Prin consilierea profesională oferită și EVALUAREA GRATUITĂ a fondului arhivistic, echipa SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare va configura o ofertă personalizată pe cerințele organizației având drept scop: respectarea legislației în vigoare, economie de timp și bani pentru firmă, organizarea optimă a arhivei existente dar și viitoare.
De 15 ani susținem companiile să realizeze un management performant al arhivei și documentelor și să-și reducă costurile prin soluții de arhivare și depozitare personalizate.
Solicitați o întrevedere cu cel mai apropiat expert al nostru pentru o soluție personalizată la Tel: 4 0268 545800 sau email: OFFICE@SDA.RO