Știați că externalizarea activitătii de arhivare vă permite să vă concentrați 100% pe afacerea dumneavoastră? Managementul arhivei și stocarea fizică a documentelor presupun expertiză specializată, tehnologie de ultimă generație și investiții semnificative în depozite autorizate și securizate. Conform LEGII ARHIVELOR NAȚIONALE NR. 16/1996, arhivarea actelor se realizează în unități special amenajate și dotate la cele mai înalte standarde cu scopul de a oferi grad maxim de securitate.
Un partener specializat în managementul profesional al arhivei va propune soluția potrivită de implementare și optimizare a acestei activități astfel încât să fie generate economii substanțiale de timp și bani pe termen lung.
EVALUAREA GRATUITĂ a arhivei vă aduce cu un pas mai aproape de eficientizarea acestei activități, realizarea conformității cu cerințele legale în vigoare și alocarea resurselor importante exclusiv pentru creșterea activității firmei.
Evaluarea arhivei este o analiză care poate oferi informații vitale in demersul de a căuta noi metode de optimizare a bugetului și a fluidiza circuitul documentelor. Aceasta poate avea loc la sediul firmei sau în locul unde este depozitată arhiva de documente și este realizată de un specialist in arhivistică.
Cu acest prilej veți primi consultanță legată de conformitatea activității de arhivare cu normele legislative în vigoare iar datele oferite vă ajută să faceți o analiză comparativă a costurilor aferente arhivării interne vis-à-vis de externalizarea acestei activități către o firmă specializată. Informațiile primite în cadrul consultanței arhivistice vă vor sprijini să identificați noi modalități de a face economii considerabile, reorientând resursele spre strategia de business și dezvoltarea afacerii.
Experiența de peste 15 ani în managementul performant al arhivării și furnizarea de soluții personalizate pe cerințele clienților, ne-a învățat că eficientizarea acestei activități sprijină companiile și instituțiile să obțină reduceri importante de costuri.
Prin consilierea profesională oferită și EVALUAREA GRATUITĂ a fondului arhivistic, echipa SDA – SERVICII DE DEPOZITARE ȘI ARHIVARE va configura o ofertă personalizată pe cerințele organizației având drept scop: respectarea legislației în vigoare, economie de timp și bani pentru firmă, organizarea optimă a arhivei existente dar și viitoare.
Solicitați o întrevedere cu cel mai apropiat expert al nostru pentru o soluție personalizată la Tel: 4 0268 545800 sau email: OFFICE@SDA.RO