Arhivarea cu mijloace proprii implică consum de timp și resurse umane!

Documentele fac parte din patrimoniul unei firme și trebuie depozitate și arhivate conform legislației in vigoare. Legea Arhivelor Naționale nr. 16/1996 – cu modificările și completările ulterioare – prevede ca emitenții de documente au obligația să le păstreze pe perioade diferite, reglementate în funcție de tipologia și importanța lor.

Investițiile semnificative implicate de asigurarea conformității legale a unui spațiu autorizat de depozitare nu sunt singurele eforturi financiare necesare atunci când decidem să gestionăm arhiva de documente prin mijloacele proprii ale companiei sau instituției.

Este recomandat să luăm în calcul consumul de timp dar și supraîncarcarea cu sarcini a personalului din departamentele de contabilitate/resurse umane/administrativ, etc. Ori de cate ori este nevoie de un document, acesta trebuie căutat în arhivă, consultat și apoi arhivat din nou, existând astfel pericolul pierderii sau deteriorarii sale. Iar în cazul în care avem de -a face cu un volum mare de acte ce necesită identificare rapidă și procesare, timpul alocat si suprasolicitarea personalului pot deveni copleșitoare.

nomenclator arhivistic

Este bine, de asemenea, să ținem cont că fiecare organizație are obligația de a desemna un responsabil de arhivă, conform cadrului legal în vigoare. Pregătirea, atestarea și perfecționarea persoanei responsabile cu activitatea de arhivare se realizează prin cursuri realizate de operatori economici autorizați.

Prin urmare, pot fi reduse substanțial costurile aferente gestionării interne a arhivei de documente prin colaborarea cu o companie acreditată.  SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare oferă de peste 15 ani, servicii profesionale de management al arhivei la un nivel ridicat de siguranță și confidențialitate unui numar mare de clienți din diverse domenii de activitate și companii de top din România.

Enumerăm doar câteva din beneficiile parteneriatului cu SDA – Servicii de Depozitare si Arhivare, companie acreditată în managementul profesional al arhivei:

  • consultanță pentru alegerea pachetului de servicii potrivit
  • optimizarea logistică datorita depozitelor autorizate și securizate localizate în centrul României: București si Brașov
  • siguranța fizică a documentelor și accesul facil și rapid la documente
  • eficientizarea timpului de lucru al angajaților

Din anul 2007 inovăm în permanență și oferim partenerilor beneficii multiple în termeni de reducere a costurilor care pot genera economii de până la 40% în bugetul destinat arhivării, cu efecte pozitive asupra profitabilității companiei. În plus, susținem organizațiile să realizeze un management performant al arhivei și documentelor și să-și reducă costurile prin soluții de arhivare și depozitare personalizate.


Solicitați o întrevedere cu cel mai apropiat expert al nostru pentru o soluție personalizată la Tel: 4 0268 545800 sau email: OFFICE@SDA.RO 

 

 

Quick Menu Icon Contact