Ce presupune distrugerea confidențială a documentelor

Dacă deții o societate, cu siguranță cunoști faptul că există un ordin legislativ conform căruia păstrarea și conservarea documentelor este obligatorie, pentru o anumită perioadă de timp, în funcție de specificul activității. Ce se întâmplă însă după expirarea acestui termen? Ai ghicit: astăzi discutăm despre ce presupune o distrugere securizată de documente.

Așadar, pentru a fi în concordanță cu legislația în vigoare, actele interne vor fi distruse în mod securizat, evitând astfel expunerea corporației și riscurile implicite.

S-a constatat că în centrele de colectare ajunge zilnic un volum considerabil de informații confidențiale, aruncate necontrolat, ce conțin date legate de strategiile companiilor. Și am convingerea că nu dorești să îți compromiți poziționarea în piață, motiv pentru care te încurajez să te eliberezi de această grijă.

Apelând la instituții specializate pe distrugere securizată documente vei ști că informațiile sunt gestionate cu o deosebită atenție și totodată vei economisi timp și bani.

Ai citit articolul nostru despre „Standarde și certificări care garantează calitatea serviciilor oferite” ?

Distrugerea confidențială a documentelor, o masură de siguranță

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare documente prestează servicii de colectare și distrugere securizată documente, după ce, în prealabil informează clienții cu privire la etapele necesare pentru desfășurarea procedurii mai sus menționată.

Să ținem cont deci că, pentru preluarea și selectarea documentelor spre distrugere într-un tocător profesional, care împiedică reconstituirea acestora, este necesar avizul de selecționare de la Arhivele Naționale și ulterior, certificatul de distrugere și predarea deșeurilor către reciclatori autorizați.

Iar dacă nu conștientizezi încă ce beneficii aduce o distrugere securizată documente, iată, mai jos, o parte din ele:

  • organizația își păstrează reputația
  • se reduc costurile cu gestionarea informațiilor și bunurilor care nu mai sunt de folos
  • prin respectarea reglementărilor legale se evită amenzile sau procesele.
  • toate acestea conduc către productivitatea companiei deoarece se minimizează timpul pierdut și crește productivitatea angajaților care se vor concentra pe activitățile de bază.

Așadar, nu uita că informația a devenit un lucru valoros, dar vulnerabil în același timp, dacă ajunge pe mâini greșite.

Quick Menu Icon Contact