Cum alegeti furnizorul de servicii de arhivare?

Păstrarea actelor în siguranță este impusă prin lege și fiecare companie are libertatea de a alege ce metodă să folosească în acest sens. Organizațiile se grupează în două categorii: cele care își gestionează arhiva în interior, asumându-și riscuri și costuri suplimentare și cele care apelează la serviciile companiilor acreditate să furnizeze servicii de arhivare.

Dacă ați ales sa faceți economii considerabile de resurse financiare și umane și vă gândiți să colaborați cu o companie specializată, iată ce criterii este bine să utilizați în selecția finală:

  • partenerul deține toate autorizațiile și certificările necesare?
  • personalul este pregătit și atestat conform normelor în vigoare?
  • compania deține depozite proprii care oferă un grad înalt de siguranță prin investiții în  tehnologii ultramoderne de securitate și acces?

Nu în ultimul rând vă recomandăm o selecție atentă a viitorului partener care trebuie să dețină autorizația din partea Arhivelor Naționale dar să îndeplinească și alte condiții care stau la baza unui parteneriat de succes; experiența și portofoliul de clienti, depozite proprii în locații diferite, securitatea oferită de facilitățile logistice, certificările conform standardelor de calitate in vigoare.

SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare vă oferă servicii personalizate de management al arhivei, echipa noastră propunând varianta potrivită de arhivare pentru firma sau instituția dvs.

 


De peste 14 ani susținem companiile să realizeze un management performant al arhivei și documentelor și să-și reducă costurile prin soluții de arhivare și depozitare personalizate.

Solicitați o întrevedere cu cel mai apropiat expert al nostru pentru o soluție personalizată la Telefon: 4 0268 545 800 sau email: OFFICE@SDA.RO 

Quick Menu Icon Contact