SDA -Servicii de Depozitare și Arhivare investește în educația mediului de afaceri din România

În urmă cu 15 ani,  SDA – Servicii de Depozitare si Arhivare a  pornit cu misiunea de a susține firmele și instituțiile  din Romania să implementeze un management eficient al arhivei de documente. Experiența acumulată precum și anticiparea cerințelor clienților ne-au invățat să venim cu soluții personalizate de arhivare care sprijină organizațiile să beneficieze de:

– securitatea deplină a arhivei în cele două depozite (București și Brașov) monitorizate la cele  mai înalte standarde-reducerea costurilor
– accesul rapid și facil la documente
– economie considerabilă de timp și bani

In anul 2022 SDA – Servicii de Depozitare și Arhivare a participat, în calitate partener al grupului de consultanță Rentrop&Straton, la Seminarul Național de Fiscalitate și Contabilitate și Seminarul Național de Legislația Muncii, desfășurate în perioada 9 -11.12.2022, la Poiana Brașov

Reprezentanții companiei au detaliat aspecte esențiale și punctat ultimele noutăți legislative referitoare la arhivarea documentelor și managementul arhivei, informații de maxim interes pentru experții din domeniile financiar-contabil și resurse umane. Prezentarea lectorilor a pus accentul pe beneficiile aduse de externalizarea arhivei de documente către o companie specializată.

Continuăm și în 2023 să informăm mediul de afaceri cu privire la avantajele managementului eficient al arhivei. În acest sens vă punem la dispoziție Ghidul actualizat „Cum faci economii optimizând activitatea de arhivare?’ unde puteți afla metode ușor de pus în practică dar și alternative de lucru cu impact pozitiv asupra eficienței activității de arhivare și profitabilității companiei.

Iata ce veti regasi in ghidul actualizat:

  • Ce prevede legislatia actuala legata de arhivare si termenele de pastrare?
  • Care sunt costurile reale ale arhivarii la nivel intern?
  • Cum puteti eficientiza activitatea de arhivare?
  • Ce presupune evaluarea gratuita a arhivei si conturarea unei solutii personalizate?
  • Ce implica distrugerea confidentiala a documentelor?

Managementul performant al arhivei poate aduce economii de pana la 40% in bugetul destinat arhivarii, daca este aplicat corect pe baza unei solutii adaptate companiei. Desigur, fiecare organizație decide varianta optima de organizare a arhivei dar este bine sa avem intotdeauna in vedere:

  •  respectarea legislatiei in vigoare
  • cresterea si dezvoltarea activitatii
  • realizarea de economii la buget
  • eficientizarea timpului de lucru al angajatilor

SDA – SERVICII DE DEPOZITARE ȘI ARHIVARE vă oferă servicii personalizate, echipa noastră propunând soluția potrivită de arhivare pentru organizația dvs.


Solicitați o întrevedere cu cel mai apropiat expert al nostru pentru o soluție personalizată la Tel: 4 0268 545800 sau email: OFFICE@SDA.RO 

 

Quick Menu Icon Contact